Varukorgen

  • Du har inga produkter i varukorgen.

Köpvillkor

ALLMÄNNA VILLKOR

Allmänna villkoren är tillämplig på det köpeavtal som du som konsument sluter med Dere Fönster & Portar AB organisationsnummer 556891-8055, nedan kallat ”Renoverahuset.se”. För att ta tillvara dina intressen som kund tillämpas bestämmelserna i Konsumentköplagen (SFS 1990:932), Lag (2005:59) om distansavtal och avtal utanför affärslokaler (SFS 2005:59) samt Personuppgiftslagen (SFS 1998:204) på samtliga köp på www.renoverahuset.se.
Alla försök till bedrägerier polisanmäls. Vi förbehåller oss rätten att häva ett köp om bedrägeri misstänks.

ÅLDER

För att kunna handla en produkt på Renoverahuset.se måsta du vara minst 18 år.

BESTÄLLNING

En beställning och avtal om köp genomförs genom att du tryckt på “Slutför köp” knapp i nätbutikens kassa. Efter genomförd handling mottager du en orderbekräftelse på ditt köp via e-post. Där finner du uppgifter om vad du köpt med priser, ev fraktkostnad och om din order innehåller beställnings – eller tillverkningsvaror får du en uppskattad leveranstid på din försändelse. Om något är fel med beställningen, kontakta oss snarast.
Vi reserverar oss för slutförsäljning och även längre leveranstider än vad som utlovats på hemsidan.
Vi innehar rätten att neka köp.

TRYCKFEL

Vi reserverar oss för eventuella tryckfel i produktinformationen samt priser och lagersaldo. Produktbilder återger inte alltid exakt verkliga utseende. Färger och kontraster återges olika beroende på vilken typ av bildskärm och inställningar du har.

PRISER

Våra priser återges alltid inkl. moms. Priserna som framgår är alltid de aktuella, men vi reserverar oss för eventuella tryckfel, samt helt uppenbart felaktiga priser. Vi förbehåller oss rätten att när som helst justera priserna i förhållande till ändringar i valuta, skatt, avgifter eller liknande. Moms ingår på alla varor med 25%, 12% eller 6%.

BETALNINGSSÄTT

Klarna checkout
I samarbete med Klarna AB erbjuder vi faktura och delbetalning, kortbetalning, samt direktbetalning till bank.

Efter identifiering och riskbedömning visar Klarna Checkout de betalningsalternativ som kan erbjudas dig. Vilket betalningsalternativ du än väljer så är Klarna eller någon av Klarnas samarbetspartners den som hanterar betalningstransaktionen medan själva köpet av varan eller tjänsten görs direkt av butiken. Produkt- eller tjänstespecifika frågor ska därför riktas direkt till butiken.

Aktuella betalningsalternativ som för närvarande kan komma att erbjudas genom Klarna Checkout är faktura, kontokredit, kortbetalning eller direktbetalning via bank. Faktura ligger som förvalt betalningsalternativ.

– Klarna faktura
När du betalar via Klarna faktura handlar du tryggt och enkelt. Du behöver aldrig uppge dina kortuppgifter, och betalar alltid efter att du fått hem dina varor.

  • Få alltid hem varan innan du betalar
  • Betalningstid – alltid minst 14 dagar
  • Du behöver aldrig lämna ut kortuppgifter
  • Alltid 14 dagars ångerrätt i enlighet med distans- och hemförsäljningslagen*
  • Ladda ner dina fakturor från klarna.se
  • Möjlighet till delbetalning till privatpersoner.

En påminnelseavgift tillkommer vid utebliven betalning. Har du handlat för under 60 kr tillkommer 29,00 kr, och har du handlat för 60 kr eller mer tillkommer 60,00 kr i påminnelseavgift. Även en dröjsmålsränta om 24,00 % plus gällande referensränta tillkommer. Sker ingen betalning därefter kan fordran därefter komma att överlämnas för inkassohantering där ytterligare inkassokostnader kan tillkomma.

Vid köptillfället görs en kreditprövning som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Du får då en kopia på kreditupplysningen per post.

När du har fått hem din faktura kan du, i stället för att betala hela fakturan på en gång, erbjudas att betala in ett lägre belopp och på så sätt ansöka om att göra om din faktura till en flexibel delbetalning. Detta innebär att du betalar i din egen takt med minst 50 kr per månad. Den effektiva räntan vid ett köp om 10 000 kr, 29 kr i månatlig administrativ avgift, 19,90% i rörlig ränta och betalning över 12 månader är 29,22%. Varje delbetalning blir då 955 kr per månad och din totalkostnad blir 11 458 kr. För omvandling av din faktura till en flexibel delbetalning gäller följande allmänna villkorHär hittar du även information om Standardiserad europeisk konsumentkreditinformation.

Personuppgifter hanteras i enlighet med gällande lagstiftning. Klarna behandlar personuppgifter främst i syfte att utföra identifikation, kundanalys, kreditkontroll, marknadsföring och affärsutveckling, inklusive överföring till särskilt utvalda partners eller till stat utanför EU/EES-området. Personnummer används som kundnummer i kundhanteringssyfte. Se Klarnas dataskyddspolicy för en närmare beskrivning av Klarnas personuppgiftsbehandling.

– Klarna konto
Betalsättet för dig som själv vill välja hur mycket du betalar varje månad. Men Klarna konto är mer än så. Förutom att du alltid får hem dina varor innan du betalar, samlar du alla dina köp på ett konto. Detta gäller även om du har handlat i flera olika butiker via Klarna konto. Det betyder en enda faktura, oavsett antalet köp.

  • Få alltid hem varan innan du betalar
  • Betala från 50 kr/mån eller 1/24 av totalbeloppet
  • Du behöver aldrig lämna ut kortuppgifter
  • Alla dina köp samlas på ett konto och på en faktura
  • Handla nu – betala i slutet av nästkommande månad
  • En aviavgift om 29 kr, oavsett antalet köp
  • Du kan när som helst betala hela beloppet på en gång

Vid ett köp om 10000 kr med Klarna Konto basvillkor är uppläggningsavgiften 0 kr. Den gällande årsräntan är 19,90 % vilket motsvarar en effektiv ränta om 29,22 %. Kreditköpspriset är 11458 kr. Antalet delbetalningar är 12 stycken och varje delbelopp är 955 kr. Exemplet förutsätter att avbetalning sker under ett års tid.

Vid köptillfället görs en kreditprövning som i vissa fall innebär att en kreditupplysning tas. Du kommer då få en kopia på kreditupplysningen per post.

Läs mer: Allmänna villkor
Läs mer: Standardiserad europeisk konsumentkreditinformation

– Betala direkt
Med Klarnas Betala direkt kan du genomföra en betalning från ditt bankkonto. Om du tidigare registrerat ditt bankkonto för direktbetalning hos oss (med ett autogiromedgivande), antingen via Klarnas kundportal eller i samband med ett köp, så räcker det att du godkänner betalningen med Mobilt BankID. Har du ännu inte registrerat dig för direktbetalning så kan du göra det med några enkla steg och bekräfta med Mobilt BankID. Vi delar aldrig dina bankuppgifter med någon förutom din bank.

Pengarna dras från ditt konto i samband med att butiken hanterat din beställning. Det sker vanligtvis när varorna skickas av butiken, eller direkt vid köpet vid köp av digitala varor. Du kan läsa mer om när pengarna dras från ditt bankkonto och vad som gäller för din betalning i Klarnas villkor för autogiro. Om det av någon anledning inte går att dra pengarna kommer du att få en faktura i stället. Skulle du därefter inte få dina varor, eller om det är något fel på dem, gäller självklart Klarnas köparskydd. Du kan kan läsa mer om hur vi hanterar din data i vår dataskyddspolicy.

– Banköverföring
Erbjuder direktbetalning via din internetbank. Banker som går att använda sig av Handelsbanken, Nordea, Swedbank och SEB.

– Kortbetalning genom Klarna
Kortbetalninge genom VISA, Mastercard och American Express erbjuds genom Klarna Checkout.

LEVERANSÄTT

Vårt sortiment i e-handeln består av både lagervaror från butik (som lagerförs och levereras från vår butik på Bangårdsgatan 23 i Jönköping) och lagervaror hos leverantör (som lagerförs och leveras direkt från leverantören), beställningsvaror (längre leveranstid från leverantör) samt tillverkningsvaror (tillverkas på beställning från leverantör)
Eftersom varorna lagerförs på olika ställen, innebär det att varorna fraktas hem till dig på olika sätt (läs mer om leveranssätten här nedan).

HEMLEVERANS

Vid hemleverans får ni hem era varor smidigt och enkelt – oavsett om det gäller en liten blandare eller ett komplett badrum. Hemleveransen utförs fraktleverantören (DHL, Schenker, Postnord m.fl.). Inför hemleverans blir ni kontaktad för att bestämma en tid som passar er. Fraktleverantören lämnar normalt en ungefärlig leveranstidpunkt på cirka 3 till 4 timmar under för- eller eftermiddagen och det kräver att en mottagare kvitterar godset. Vi kan tyvärr inte påverka transportörens tider och kördagar. I vissa mindre områden i Sverige kan det förekomma att transportören enbart har hemleverans vissa dagar i veckan.

GRANSKNING AV GOODS
Alla skador som kan uppstå under transporten hem till dig står renoverahuset.se för. Om du vid mottagandet mot förmodan upptäcker att försändelsen är transportskadad, antingen på produkten eller på emballaget, ber vi dig att genast på plats anmäla detta till fraktbolaget genom att notera skadan på fraktsedeln innan leveransen kvitteras. Dokumentera skadorna genom att fotografera dem direkt på plats.

Anmäl därefter skadan direkt till vår kundservice så att vi på bästa sätt kan hjälpa dig med reklamationen. Detsamma gäller för eventuella dolda skador som upptäckts på försändelsen. Skadan ska anmälas till oss inom sju (7) arbetsdagar från mottagandet av leveransen. Det är därför viktigt att du emballerar av och inspekterar dina produkter noggrant direkt efter att leveransen har utförts.

Om skada har uppstått så får du inte använda produkten utan du ska omgående kontakta vår kundservice på 036 – 18 88 00 eller via kundtjanst@renoverahuset.se. Det är också viktigt att du sparar emballaget så att skadan skall kunna besiktigas vid handläggning av skadeärendet. Beroende på skadans omfattning byts produkten ut eller skickas en reparatör hem till dig för att åtgärda felet.

UTLÄMNINGSSTÄLLE

Vissa mindre produkter levereras till ett utlämningsställe i närheten av din utvalda leveransadress. Leveransen sker till någon av våra fraktleverantörers (DHL, Schenker, Postnord m.fl.) utlämningsställen.
Du får en avi per sms eller via brev när varan är framme. Varan måste sedan hämtas inom 14 dagar. Medtag legitimation för uthämtning.

HÄMTA I BUTIK

Du kan välja att hämta dina produkter i vår butik på Bangårdsgatan 23 i Jönköping.
Du får ett meddelande av oss när dina varor finns att hämta. Vid varuutlämning krävs det att du kan uppvisa godkänd legitimation.

LEVERANSTID

Lagervaror från butik kan ofta skickas samma dag eller dagen efter, medan lagervaror, beställningsvaror, och tillverkningsvaror från leverantör har lite längre leveranstid. Vilken förväntad leveranstid framgår på varje produkt.
Renoverahuset.se levererar på överenskommen dag och tidsintervall.  Personal från fraktbolag kommer att kontakta dig före ankomst så att du i förekommande fall kan förbereda eventuella bom- och grindöppningar o. likn.

Leveransdatumet på din orderbekräftelse är ett preliminärt datum. Leverans av din vara kan vanligtvis ske helgfri vardag.
Tänk på att den som tar emot leveransen måste vara myndig och kunna legitimera sig.

FÖRHANDSBESKED OM STÖRRE LEVERANS.

Vi på Renoverahuset.se kontaktar dig 1-3 dagar före leveransen för att göra upp med dig om dag och tidsintervall. Det är viktigt att Renoverahuset.se har ditt telefonnummer där vi kan nå dig mån – fred. mellan 08.00-20.00. Skulle du få förhinder skall du meddela oss på Renoverahuset.se så snart som möjligt.  Missar du tiden för leverans skall du kontakta Renoverahuset.se för att komma överens om ny dag och tid.

FÖRBERED MOTTAGANDE AV LEVERANS

Tänk på att sådan behörig person, som angivits ovan skall finnas på plats vid mottagandet. Undanröj ev. hinder för att leveransens skall kunna utföras säkert genom att bereda fri väg så att din vara kan avlämnas på avsedd plats utan hinder. Det betyder att mottagandet måste planeras så att varorna kan bäras utan fara för skada på person eller egendom.

Välkommen att kontakta oss på Renoverahuset.se om du är osäker om storlek, mått och omfång på din vara, när du skall planera framkomligheten.  Skydda golven där varan skall levereras.  Av arbetsmiljö- och säkerhetsskäl kan medarbetare som levererar inte ta av skorna när varan bärs in eller vid eventuellt arbete med montering.

FRAKTKOSTNAD

Vi erbjuder fri frakt över 10 000kr.
På ordrar under 10 000kr till kommer fraktkostnad på 99kr till 1 499kr beroende på produkt.
Vid beställning av fler produkter betalar du endast en fraktkostnad.

INFORMATION OM LEVERANSFÖRHÅLLANDEN

Om leveransadressen är inom område med trafikrestriktioner som exempelvis vissa öar eller andra områden och där trafiken kan påverkas av t.ex. färjor, broöppningar eller bommar skall du informera Renoverahuset.se om detta så att leveransen kan förberedas och arrangeras på smidigaste sätt. Vid leveranshinder påkallade av sådana förhållanden informeras du av Renoverahuset.se.

RETUR VID LEVERANSHINDER

Om leverans inte kan genomföra på grund av hinder hos dig som kund kommer leveransen att gå i retur varvid du debiteras särskild avgift.

EJ MOTTAGEN LEVERANS / OUTLÖST PAKET

Vara som levererats med postpaket och ej är utlöst inom 14 dagar kommer att returneras till Renoverahuset.se på köparens bekostnad.
För alla paket som inte löses ut förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnader för returfrakt, expeditionsavgift och hanteringsavgift, för närvarande 150:-.

FEL VID LEVERANS

Renoverahuset.se ansvarar för att varan är felfri när den levereras. Säljaren ansvarar även för fabrikationsfel som finns vid leverans eller som visat sig efter leveransen och som reklamerats senast 12 månader efter leverans.

ANSVAR FÖR VARAN

Ansvaret för varan övergår till kunden när varan har överlämnats.

AVBESTÄLLNINGSRÄTT

Fram till dess att varan avlämnats har konsumenten rätt att avbeställa varan mot en ersättning om upp till 80% av produktens värde till säljaren.
Vid avbeställning fakturerar säljaren köparen de kostnader som uppkommit i samband med beställningen. Företag har ingen avbeställningsrätt.
Det finns ingen avbeställningsrätt på beställning- eller tillverkningsvaror.
Det erhålls ingen avbeställningsrätt på bruten färg.

ÅNGERRÄTT / ÖPPET KÖP

Svensk författningssamling 2005:59 Lagen om distansavtal gäller när du köper en vara eller en tjänst från Renoverahuset.se på distans via telefon eller Internet i vår e-handel. Du har enligt samma lag rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar. Om du ångrar ditt köp skall du meddela Renoverahuset.se antingen muntligt vid besök i butiken, eller per telefon eller skriftligen via internet eller post. Du måste kunna bevisa att du ångrat dig inom utsatt tid d.v.s. 14 dagar efter mottagande av varan. Du kan också använda en ångerblankett som finns att hämta på Konsumentverkets hemsida eller kostnadsfritt konsultera konsumentvägledare om sådan finns i din kommun.
Ångerfristen börjar löpa den dag du tog emot varan eller en väsentlig del av den. Om avtalet gäller en specialtillverkad vara – eller en vara som fått en tydlig personlig prägel, börjar ångerfristen löpa den dag vi lämnat information.

Du är skyldig att hålla varan i lika gott skick som när du fick den. Du får inte använda den, men naturligtvis försiktigt undersöka den. Om varan skadas eller kommer bort på grund av att du är vårdslös förlorar du ångerrätten.

För mer information och hjälp, kontakta gärna vår kundtjänst, ring: 036-18 88 00 eller maila: kundtjanst@renoverahuset.se (svar inom 24 timmar på vardagar)

ÅNGERRÄTT/AVBESTÄLLNINGRÄTT PÅ BESTÄLLNINGSVAROR & TILLVERKNINGSVAROR

För beställning- och tillverkningsvaror eller varor som har specialmått erhålls ej någon ångerrätt eller avbeställningsrätt.
Det erhålls ingen ångerrätt eller avbeställningsrätt på bruten färg.

RETURER

Renoverahuset.se måste ha din information om att du ångrar köpet innan vi kan arrangera returen. Du kan alltså inte ångra och skicka tillbaka varan till renoverahuset.se direkt med vändande transport när din vara levereras. Om du ångrar dig behöver du endast betala för returkostnaden och den eventuella värdeminskning som kan ha uppkommit genom hantering av varan när varan varit i din vård. Du kan också välja att själv ordna returen till Renoverahusets butik.
Lagervaror, dvs. sådana varor vi har i lager, returneras genom att skickas direkt till Renoverahuset.se, du står själv för frakten.
Det erhålls ingen returrätt på bruten färg, eller beställning- och tillverkningsvaror eller varor som har specialmått .
Du har även möjlighet att returnera i vår fysiska butik.

DEFEKTA VAROR & REKLAMATION

När du får din vara skall du noggrant kontrollera emballage och vara. Upptäcker du skada eller annat leveransfel som t.ex. fel produkt skall du informera Renoverahusets Kundservice omgående. Vid byte av felaktigt vara skall varan returneras till Renoverahuset.se.
Du kan själv returnera varan till Renoverahusets butik. Kan du själv inte arrangera returen så skall du kontakta Renoverahusets kundservice för sakens ordnande.
Returen skall ombesörjas snarast vid upptäckt av fel på varan. Returtransporten sker på ditt ansvar och det är viktigt att du emballerar varan väl.

Du som kund är ansvarig för att returnera den felaktiga varan till Renoverahuset.se.
För mer information och hjälp med din reklamation, kontakta vår kundtjänst, ring oss: 036-18 88 00 eller maila: kundtjanst@renoverahuset.se (svar inom 48 timmar på vardagar)

HANTERING AV REKLAMATIONER

Skulle du vara missnöjd med en vara eller hanteringen av ett köp önskar vi att du omedelbart kontaktar Renoverahusets kundtjänst.
Vill du emellertid hantera ärendet med opartisk aktör inblandad så står kommunens Konsumentvägledare till förfogande liksom Allmänna Reklamationsnämnden.
Sådan hjälp är kostnadsfri.

ÅTERBETALNING VID RETUR

Har betalning genomförts med t.ex. kreditkort krediteras på samma kort.
Är varan betald kontant sker återbetalning likaså kontant.
Har du handlat på faktura, så kommer fakturan att krediteras med samma belopp som returen avser.

GARANTIER

Renoverahuset.se sortiment omfattas av garantier på olika nivåer. Vid ev. åberopande av garantivillkor är det viktigt att du har dokumentation i form av kvitto eller frakthandlingar eller andra handlingar som dokumenterar ditt köp.
Alla garantier gäller i Sverige. Produktgarantin täcker endast ursprungliga fel, dvs fel som fanns i produkten vid leverans.

GARANTILÄNGD

Garantier för Renoverahuset.se sortiment gäller från och med inköpsdatum alternativt leveransdatum och garantitiden är olika för varje produkt. Garantin framgår i dokument eller i specifikation för produkten. Saknas information , vänligen kontakta kundtjänst.

HANTERING AV GARANTIÄRENDE.

Primärt bedöms produktens status av Renoverahuset.se som därvid avgör om garanti skall gälla. Anses garantin gälla i det aktuella fallet repareras produkten eller ersätts med likadan eller likvärdig produkt. Renoverahuset.se står för reparationsarbete, delar och kostnader nödvändiga för reparationens genomförande. Förutsättning för garantiåtagande i form av reparation är att varan finns i Sverige.

Eventuella reparationer som inte har på förhand godkänts av Renoverahuset.se och utförts av annan ersätts ej. Om aktuell vara inte längre finns i Renoverahusets sortiment erbjuds en av Renoverahuset.se utsedd ersättningsvara.  Garantiärende kan också i förekommande fall vara ett ansvar för tillverkaren och renoverahuset.se medverkar till att du får kontakt med tillverkaren.

NÄR GARANTIN INTE GÄLLER:

Garantin gäller ej om produkten förvarats/placerats i olämplig miljö, fuktigt utrymme, utomhus, i garage eller lager med stark lukt eller annan kemisk påverkan eller om produkten har använts i andra sammanhang än renodlat hemmabruk. Garantin gäller inte om produkten ha använts på ett olämpligt eller felaktigt sätt. Garantin gäller inte om produkten rengjorts med fel rengöringsmetod eller felaktigt rengöringsmedel. Om produkten har särskilda skötselanvisningar och dessa inte följts gäller ej garantin. Garantin omfattar inte naturligt slitage, märken eller spår av slag/stötar eller olycka. Garantin omfattar inte heller ansvar för skador som har uppkommit efter köpet.

BRUKSANVISNINGAR

Söker du bruksanvisning eller instruktion på hur du använder de varor du köpt?
Vi försöker samla anvisningar och instruktioner i anslutning till produktinformationen.

SÄKERHET OCH BEHANDLING AV KUNDUPPGIFTER

När du lägger din beställning hos Renoverahuset.se uppger du personuppgifter såsom namn, adress och telefonnummer. Väljer du att betala mot faktura genom Klarna Checkout, måste du även ange personnummer eller organisationsnummer.
I samband med din beställning godkänner du att vi lagrar och använder dina uppgifter i vår verksamhet för att kunna behandla din beställning.
Renoverahuset.se kommer inte lämna ut dina personuppgifter till tredje part.
Om du väljer att delta i vårt nyhetsbrev kommer vi skicka dig information och erbjudanden till dig via e-post. Vill du inte längre ha e-post ifrån oss, så kan du enkelt avboka via aktuellt nyhetsbrev eller genom vår kundtjänst.
Enligt personuppgiftslagen har du rätt få den information vi har registrerat om dig. Om du anser den är felaktig, ofullständig eller irrelevant kan du begära att informationen rättas eller tas bort.

FORCE MAJEURE

Dere Fönster & Portar AB är befriat från påföljd för underlåtenhet att fullgöra viss förpliktelse enligt detta avtal, om underlåtenheten har sin grund i befriande omständighet enligt nedan och omständigheten förhindrar, försvårar eller försenar fullgörandet. Såsom befriande omständighet skall anses bl.a. myndighets åtgärd eller underlåtenhet, nytillkommen eller ändrad lagstiftning, konflikt på arbetsmarknaden, blockad, brand, översvämning, sabotage, olyckshändelse av större omfattning eller annan typ av naturkatastrof. I force majeure ingår myndighetsbeslut som påverkar marknad och produkter negativt, t. ex. restriktioner i indikation, varningstexter, försäljningsförbud etc, onormal nedgång i marknaden samt om bolaget utsätts för kriminell aktivitet som påverkar verksamheten. I force majeure ingår myndighetsbeslut som påverkar marknad och produkter negativt, t. ex. restriktioner i indikation, varningstexter, försäljningsförbud etc, onormal nedgång i marknaden samt om bolaget utsätts för kriminell aktivitet som påverkar verksamheten.

TVIST

Tvist som gäller tolkningen eller tillämpningen av dessa bestämmer skall parterna i första hand försöka lösa genom överenskommelse. Vid eventuell tvist som tas upp av Allmänna reklamationsnämnden är vår policy att alltid följa deras rekommendationer.

Dere Fönster & Portar AB
Organisationsnummer: 556891-8055

COOKIES

Renoverahuset.se använder cookies, som är en liten textfil som sparas på din dator. Cookies används för att anpassa webbplatsen efter besökaren, att hålla reda på vilka varor som har lagts i varukorgen, och för att du skall synas i statistiken.

Vissa cookies är nödvändiga för att hemsidan ska fungera ordentligt. Den här typen av cookies håller reda på dina inställningar och gör din shoppingupplevelse bekvämare genom att till exempel känna igen din enhet samt komma ihåg dina preferenser och inställningar.

Cookies används också för att samla in sådan information som exempelvis varaktigheten av ett besök, besökta sidor, om en transaktion genomfördes eller demografisk information som till exempel ursprung, kön och ålder. Den här informationen används för analytiska ändamål och gör det möjligt för oss att skapa den bästa shoppingupplevelsen för dig. De cookies vi använder samlar inte in någon information som kan användas för att spåra eller identifiera individer.

Du måste aktivera cookies för att kunna handla i vår webbshop.
Du kan blockera alla cookies på din dator men du kan då inte handla på Renoverahuset.se.
Behöver du hjälp med att aktivera din webbläsares stöd för cookies kan du kontakta oss via e-post: info@renoverahuset.se

 

 

ENQUIRY CART

[ENQUIRY_CART]
Ingen produkt har blivit tillagd i önskelistan